Tanhis Posted May 4, 2015 Posted May 4, 2015 Kuule osa sun sähköistä on vedetty putkella eli sulla on varmaan ilmavuoto jossain mistä kontaktisavu on päässyt ulos. Varaosaliikkeet myy kontaktisavua pusseissa eli kannattaa käydä kysymässä. Quote
Guest Skipi_ Posted May 4, 2015 Posted May 4, 2015 (edited) Startti kettuili kun kone lämpösenä... kävin liittimet läpi ja kas vain... akun kenkä sormikireydellä! Alko toimiin pikkasen kivemmin kun kiristi. Poika ei arvostanut moista hölmöilyä! Edited May 4, 2015 by Skipi_ Quote
wp Posted May 7, 2015 Posted May 7, 2015 Aiemmin kevättalvella aloitettua, nyt jäissä muiden kiireiden takia. Vanhan liiton SF1- kannet, WBX- jaolle muutettuna. Poraus tulee olemaan 98mm, harmittavasti valun materiaali ei riittänyt tasalukuun... 8 Quote
Paadre Posted May 8, 2015 Posted May 8, 2015 Eilen vaihdoin tohon pattinokkaan takapyöränlaakerit (taas) toiselle puolelle, katsotaan kestääkö SKF:t paremmin kuin Kiinalaiset. Saatto kyllä olla asennusvirhekin mutta kun ei pysty varmaksi sanomaan. On muuten ilkeä vaihtaa ahtaassa tallissa (ilman nosturia) noi IRS:n laakerit... Quote
Paadre Posted May 21, 2015 Posted May 21, 2015 Yhtä kaveria vaivasin aamulla ja vedettiin takalasit paikalleen. Taas pääsee päristelemään. Tuulilasi tarvis vielä vaihtaa kans niin alkais oleen riittävän tumma. 1 Quote
Hebster52 Posted May 21, 2015 Posted May 21, 2015 Viimeiset pellit konetilan sulkemiseen valmiit hitsattavaks. Sit olis vähän korin sovittelua edessä ennekuin viimeistelen etupäässä varapyörä/akkukoteloa. 2 Quote
Viltsu Posted May 22, 2015 Posted May 22, 2015 Kylläpä yllätti, kuinka lasikuulapuhalluksella saa siistiä jälkeä ja helposti. Varhaispalliksen simpukan kuorista tuli kuin uudet. Tuo puhallettu oli samassa kunnossa kuin tuo likainen. Ja puhdistukseen ei kulunut aikaa minuuttia enempää :O Quote
Geronimo Posted May 22, 2015 Posted May 22, 2015 (edited) Kylläpä yllätti, kuinka lasikuulapuhalluksella saa siistiä jälkeä ja helposti. Varhaispalliksen simpukan kuorista tuli kuin uudet. Tuo puhallettu oli samassa kunnossa kuin tuo likainen. Ja puhdistukseen ei kulunut aikaa minuuttia enempää :O Joko joko liikuu..? Kappas, näytät vielä Turussa asustavan... Itekkö puhalsit vai Anssilla? Edited May 22, 2015 by Geronimo Quote
Mäki Posted May 31, 2015 Posted May 31, 2015 No niin. Nyt löytyi riittävän kokoinen turbo katukoneeseen Quote
hpa Posted June 1, 2015 Posted June 1, 2015 Eilen tuossa pölhölän tallilla vaihdoin etujarruihin kengät sekä rasvasin jarrusylinterit. Sateet ja työvoimapula vaivaavat. Quote
TeeKoo Posted June 3, 2015 Posted June 3, 2015 Nokka sisäänajettu. Nyt sitten maalailua ja tuplajousien asentelua. Kohta jopa ajamista. ☺ Quote
Roope Posted June 13, 2015 Posted June 13, 2015 Hyvinkään kisoista tallitapahtumia tuliaisiksi, takarunko mutkalle. No nyt on purettu ja täytyy maanantaina mennä putkikauppaan. 2 Quote
Urbantoy Posted June 14, 2015 Posted June 14, 2015 (edited) Ennen, jälkeen alustarempan ja valmiina PAT's Open House 2015 ja EBI6: Edited June 14, 2015 by Urbantoy 6 Quote
mite^ Posted August 7, 2015 Posted August 7, 2015 (edited) Pari helppoo paksutolppaa jokariin. :P Edited August 7, 2015 by mite^ Quote
vwagen Posted August 7, 2015 Posted August 7, 2015 Onko noi retkibussin kuvat väärässä järjestyksessä?Ensimmäisessä kun on jotakuinkin ryhdissään,perä ehkä hiukan painunut,ja viimeisessä näyttää olevan täysin ajokelvottomaksi lässähtänyt. 2 Quote
Mäki Posted August 7, 2015 Posted August 7, 2015 Pari helppoo paksutolppaa jokariin. Jos sen teet, niin pataan tulee 1 Quote
Urbantoy Posted August 7, 2015 Posted August 7, 2015 Onko noi retkibussin kuvat väärässä järjestyksessä?Ensimmäisessä kun on jotakuinkin ryhdissään,perä ehkä hiukan painunut,ja viimeisessä näyttää olevan täysin ajokelvottomaksi lässähtänyt. Ajokelvotompa hyvinkin.. 4000 kilometrin Euroopan reissu heitetty ilman ongelmia.. Quote
Hebster52 Posted September 2, 2015 Posted September 2, 2015 Tämmöistä projektia aloitin tänään… :) 1 Quote
Paavuli Posted September 3, 2015 Posted September 3, 2015 Pari helppoo paksutolppaa jokariin. Jos sen teet, niin pataan tulee Jollei tämä vitsi ole, niin luulin, että kuplien tuhoaminen jokkiksessa lopetettiin jo. 80 luvultakin löytyisi niin jumalattoman kälyistä shaissea, ettei kenenkään pussihousut väpättäisi eikä tunteet menisi mustiksi jos niitä jokkiksessa paalataan. Kohta rupean boikotoimaan kisojen katsomista, ja siirryn seuraamaan mummojen bridgeä tai kaitaliinan nypläystä! Mur. 1 Quote
Mäki Posted September 3, 2015 Posted September 3, 2015 Jollei tämä vitsi ole, niin luulin, että kuplien tuhoaminen jokkiksessa lopetettiin jo. 80 luvultakin löytyisi niin jumalattoman kälyistä shaissea, ettei kenenkään pussihousut väpättäisi eikä tunteet menisi mustiksi jos niitä jokkiksessa paalataan. Kohta rupean boikotoimaan kisojen katsomista, ja siirryn seuraamaan mummojen bridgeä tai kaitaliinan nypläystä! Mur. Täytyy myöntää, että olen viime vuosina itsekin lahjoittanut kymmenkunta aihiota jokkiskuskeille, kun ei ole enää kelvannut kenellekään muulle. Toki niistä osaa tarjosin palstalla ostettavaksi kaffepaketin hinnalla, mutta eivät vaan olleet kuranttia materiaalia. Pystäreitä, kun olivat. Quote
Tanhis Posted September 3, 2015 Posted September 3, 2015 Jos joku nyt ottaa itseensä muutaman kuplan tuhoamisesta jokkiksessa niin kannattaisi varmaankin ostaa astettä isompi pipo. Harvemmin sinne taitaa mennä entisöintiaihioita kumminkaan ajoon. Quote
Jyrki Toivanen Posted September 3, 2015 Posted September 3, 2015 Tapahtui ihan jotain muuta: Vietettiin meikän viiskymppisiä, ja Ravintola Miesluolaankin pääsi kakkua syömään. 5 Quote
Paavuli Posted September 3, 2015 Posted September 3, 2015 Jos joku nyt ottaa itseensä muutaman kuplan tuhoamisesta jokkiksessa niin kannattaisi varmaankin ostaa astettä isompi pipo. Harvemmin sinne taitaa mennä entisöintiaihioita kumminkaan ajoon. Omalta osaltani tämä on vain tilanpuutteen aiheuttamaa ketutusta. Jos olisi tallitilaa toiselle volkkarille, olisin jo alkanut hieromaan vaikka kiihdytintä sellaisesta juuri jokkikseen sopivasta vehkeestä. Ehkä on hyvä ettei tilaa ole :D Quote
Ketsa Posted September 3, 2015 Posted September 3, 2015 Kuinkan paljon vähemmän kuplia ja niiden osia olisi tänä päivänä jäljellä, jos jokkisukot ei olisi erityisesti 70- ja 80-luvuilla kerännyt niitä kaikkia talteen...? 1 Quote
Tanhis Posted September 3, 2015 Posted September 3, 2015 Kuinkakohan paljon kokonaisia kuplia löytyisi vieläkin sieltä sun täältä ladoista jos jokkiskuskit ei olisi niitä pelastaneet Quote
Guest ranex Posted September 3, 2015 Posted September 3, 2015 onhan nuita uhohtuneita kuplia viellä tallit pullollaan, kolome heti alkuun on tiedossa, joista muut ei vielä tiedä mitään, omistajat niitä säilyttävät lapsilleen, mutta lapset ei ole niistä kiinnostuneet, siksi ne varaston perillä täytteenä on. Quote
Ketsa Posted September 3, 2015 Posted September 3, 2015 Kuinkakohan paljon kokonaisia kuplia löytyisi vieläkin sieltä sun täältä ladoista jos jokkiskuskit ei olisi niitä pelastaneet Varmaan suurin piirtein yhtä paljon, kuin muitakin 60- luvun lopun ja 70- luvun suosikki autoja. Quote
Guest Rockatansky Posted September 4, 2015 Posted September 4, 2015 (edited) Pari helppoo paksutolppaa jokariin. :P Minäkään en mielestäni tuota etummaista jokkikseen myynyt mutta uusi ostaja saa tottakai tehdä autolle mitä huvittaa. Rehellisyyden nimissä on sanottava että koppa/alusta on melkoisen mätä ja kaiken lisäksi myös toisiinsa hitsattu joten ehkä se isompi kitinä asiasta on turhaa :/ Voita mite^ vanhuksella sitten edes joku lähtö :) Edit: ilmeisesti huuli poskella heitetty kommentti alunperin kuvaan mut anycase :D Edited September 4, 2015 by Rockatansky Quote
mite^ Posted September 4, 2015 Posted September 4, 2015 On se vaan niin jännä juttu. Jos tekee jokkikseen läpimädän paskan mitä harrastajat ja mobilistit ei huoli, on se sitten raiskaamista ja tuhoomista. Voi isäkissan vi.... Tiukkapipoille uutta kuvaa, ensimmäiset metrit ajettu sitten vuoden 1982. 2 Quote
PZQ Posted September 4, 2015 Posted September 4, 2015 Eikös jokkis ukot kunnioita auton alkuperäisyyttä huomattavasti enemmän vs rata, kiihdytys yms urheilijat? Jokkiksessahan nuo ovat peltiä ja muualla koitetaan tehdä keveästi muovisia kopioita :) -Pete- Quote
Roope Posted September 4, 2015 Posted September 4, 2015 eikös se ollut jokainenrahamies luokka, vartilla pakko ajaa halpa muovikopioilla kun ei oo varaa aitoon ;) 1 Quote
Roope Posted September 5, 2015 Posted September 5, 2015 (edited) Ei tämä virallesisesti tallissa tapahtunut vaan ulkona, mutta kumminkin. Uudessa kilpurissa uusi lattia, vielä jonkinverran pussihousu peltitöitä ja sitten aletaan rakentaa :) Edited September 5, 2015 by Roope 3 Quote
Tanhis Posted September 12, 2015 Posted September 12, 2015 Uusi loota vanhanmallin junikseen jigin tekoa. Quote
Kemin Karavaanari Posted September 13, 2015 Posted September 13, 2015 Uusi loota vanhanmallin junikseen jigin tekoa. Saako tyhmänä kysyä mihin tuommoista jigiä tarvitaan? IRS kamppeitako varten ? Uusi swing loota menee nokkakappaleen vaihdolla ainakin 62;sen ilman muutoksia. Quote
Tanhis Posted September 13, 2015 Posted September 13, 2015 Mulla oli alunperin donitsi lootan kiinnike eli se pyöreä rengas tyyppinen. Tämän menin joskus rälläköimään pois ja tein kiinnikkeen kuplan kolmereikäselle nokkakappaleelle kun sellainen auton mukana tuli ja en silloin tiennyt että juniksen ja kuplan nokkakappaleet on erilaiset. Ja nyt oli vaihtoehtona ehystää donitsi ja käyttää adapterinokkakappaletta tai tehdä uudemman juniksen nokkakappaleelle sopiva kiinnike niin päädyin uudempaan ilman adapteria. Quote
XTeme Posted September 14, 2015 Posted September 14, 2015 Hebsterin messinkilaatoista innostuneena päätin aloittaa talven projektin logosta. 3 Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.