Jump to content

Kattokaas mikä on myynnissä....

juujoo

Recommended Posts

Posted

Täh?

Oikeesti?

Niinkö on?  Nythän mun kuume paheni entisestään.

Entäs sit sellanen asia, kun moni Ruotsista tuotu ajoneuvo on Ruotsin kilvissä, mutta verot maksettuna saa sillä ajaa Suomalainen kuljettaja.
Onnistuisko tämä myös trikellä?

Moottoripyöriähän (eikä trikejä) katsasteta.

Guest Ironfield
Posted

Täh?

Oikeesti?

Niinkö on?  Nythän mun kuume paheni entisestään.

Entäs sit sellanen asia, kun moni Ruotsista tuotu ajoneuvo on Ruotsin kilvissä, mutta verot maksettuna saa sillä ajaa Suomalainen kuljettaja.

Onnistuisko tämä myös trikellä?

Moottoripyöriähän (eikä trikejä) katsasteta.

Jos asut vakituiseen suomessa niin joudut kyllä rekisteröimään ajoneuvosi suomen kilpiin ja maksamaan verot.

M-pyöriä ja trikejä ei tosiaan katsasteta, paitsi kerran. Rekisteröintikatsastus koskee kyllä näitäkin ja swedu triket ei taida sitä läpäistä.

Posted (edited)

Suomi on kyllä niin hiton ihmeellinen maa näiden ulkomaan autojen ja niiden ajamisen kanssa.

Edited by Tanhis
Guest Ironfield
Posted

Käsittääkseni ainakin yksi svedutraikki on kilvissä Suomessa. Saattaa olla näköhavaintokin olemassa.

Ei se varmaan täysin mahdotonta ole. Saksalaisvalmisteilla vain on EU tyyppihyväksynnät valmiina, kun taas Ruotsin omavalmisteet eivät täytä EU-direktiivien määräyksiä vaan ne on hyväksytty rekisteriin kansallisen poikkeuslainsäädännön perusteella.

Posted

Mulla oli servi car vuonna noin -95. Tosin se oli aito poliisimalli ja 750 lättäpää. Ei taida kannattaa siihen kuplan konetta vaihtaa. Onhan noita "keskimoottori" trikejä näkynyt se lekendaarinen Ruoveden evo ja TRE:lla ainakin sporan konella, parikin? Niin ja taitaa olla kilvissä isolohko trike Bossikin.

-No kumminkin noi swedu vw triket on kyllä ilo silmälle.

Posted

Näyttäisi tulevan koneen alta esilämmitettynä:)

Jep. :) Tossa ei kyllä ihan loppuun ole mietitty.

Paitsi jos tuolla on joku hieno ilmanotto tulipelissä, jota kyllä vahvasti epäilen.

Posted

Joku vieny muuttoautona täältä kalivieteriin?   Luulis muuten, että tuolla hinnalla auto vois olla siisti ja maalattu päältä ja sisältä...   Tai sit mä en vaan ymmärrä...

Posted

Ja mikä tosta tekee ambulanssin?

Vanhuksesta on poistettu sirra/lamppu tosta ottasta. Jos tää on sama, niin se löytyi -97 Portugalista. Täällä pikkuisen lisää

Posted

No huh huh... jos tuon verran olisi ylimääräistä tuohta taskussa, en ehkä ensimmäisenä volsua olisi ostamassa. No joo, tää nyt on taas sitä perinteistä purnaamista kovista hinnoista... kai

Posted

Homman juju taitaa olla siinä, että jos haluaa 51 ambulanssin (edes aihion), niin vaihtoehtoja on vähän. 20 000 euroa lisää entisöintiin ja kohta tuota myydään tuplahinnalla.

t. Mika

Posted

Näinhän se tietenkin on. Toisaalta tuohan on vaan myyjän viisautta, kyllä tuommoisesta itsekkin varmasti pyytäisin hunajaisia hintoja jos jenkkilässä myisin. Sieltä niitä kerääjiä voi löytyä joiden kohdalla raha ei ole este, jos haluamansa harvinaisuuden löytää. Myyntirahoillaan voi myyjä ostaa sitten jotain "järkevämpää" :)

Posted

Tämä ei  nyt liity mihinkään ilmoitukseen varsinaisesti mutta uskovatko nuo myyjät itsekään noita satuja joita sepittelevät noihin ilmoituksiin?

Posted

Oma veikkaus on että tuo syncrodoppeli on ollut blocketissa myynnissä samaan rahaan, yksikkö vaan on ollut kr.

Posted

KG tehty hieman överix..   http://www.oldbug.com/rodbuster.htm

-Pete-

Ei helv... Ei sen tarvi olla iso vika jos se on pahassa paikassa ja nyt en tarkoita autoa.

Siinä yhdessä konehuoneen kuvassa olin huomaavani yhdessä alumiinipinnassa sormenjäljen

ja yhessä kuvassa vetarin suojakumissa oli "lommo". Tarkkuutta ny niihin tekemisiin.

Posted

Onneksi on aika maltillinen hintalappu kuitenkin :o

Tyylitajua ei voi ostaa, mutta koneistusskillssit on kohdallaan. Muutaman kerran olen miettinyt onko kukaan tehnyt tuollaista tuplapumppuratkaisua - nyt sekin on sitten nähty.

KG tehty hieman överix.. http://www.oldbug.com/rodbuster.htm

-Pete-

Posted

Mauton sekasotku. Äyräväisen billet-KG oli vielä tyylikäs

Höpsis, tää on isossa maailmassa kunnon show-stopper. Äyräväisen Ghia näyttää tän rinnalla mitään sanomattomalta.